مرکز تماس : 02166494875

02177415188

fa

سانترال پاناسونیک
سانترال پاناسونیک
مزیت‌ و کاربرد‌های تلفن سانترال چیست؟
3:07 ب.ظ
سانترال پاناسونیک

فهرست مطالب

تلفن سانترال به نوع خاصی از تلفن ها گفته می شود که قادر هستند چندین خط را به صورت هم زمان کنترل کنند، برخلاف تلفن های معمولی که برای کنترل چندین خط تلفن ثابت یا داخلی مجبور هستید به همان تعداد، دستگاه تلفن نیز خریداری کنید. این دستگاه ها به تازگی وارد بازار شده اند و معمولاً در شرکت ها و فروشگاه ها یا داخل کارخانه ها و ادارت دولتی استفاده می شوند که نیاز است چندین خط داخلی و تلفن ثابت وجود داشته باشد ولی فقط یک تلفن به آن ها پاسخ بگوید. نوع جدیدی از تلفن سانترال را می توان تلفن های تحت شبکه دانست که می توانند علاوه بر روی تلفن سانترال بر روی سایر مراکز نیز کار کنند.

ویژگی های ظاهری این تلفن ها

تلفن سانترال دارای طراحی های بسیار شیک و مناسب می باشد و معمولاً در مدل های بسیار گوناگونی وارد بازار می شوند،  با مراجعه به فروشگاه هایی که این محصول را به فروش می رسانند می توانید مدل های گوناگونی در رنگ های متنوع از این محصول را مشاهده کنید. همچنین بسیاری از سایت های فروش این محصول نیز این امکان را فراهم کرده اند که بتوانید رنگ ها و مدل های گوناگون این محصول را به صورت جزئی در عکس ها مشاهده کنید.

کاربرد تلفن ها سانترال

تلفن سانترال این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید چندین خط داخلی و تلفن ثابت را به صورت هم زمان بر روی یک دستگاه تلفن کنترل کنید. تلفن سانترال کاربردهای متنوعی را برای شما فراهم می آورد که در قسمت کدهای آن می توانید کدی را که مورد نظر شماست انتخاب کرده و با تأیید آن امکانات دلخواه خود را اضافه کنید. تلفن سانترال می تواند این امکان را برای شما فراهم کند که بتوانید بین قسمت های مختلفی از ساختمان، شرکت یا اداره ای که این تلفن را برای آن مکان گرفته اید یک ارتباط کاملاً رایگان را فراهم کنید.

مزیت های استفاده از این تلفن

استفاده از تلفن سانترال مزیت های بسیار زیادی را برای شما فراهم می کند که در ادامه، این مزیت ها را نام می بریم. شما می توانید با خرید تلفن سانترال یک ارتباط رایگان را برای شرکت خود فراهم کنید به این صورت که تمامی افرادی که در قسمت های مختلف از ساختمان هستند می توانند به صورت رایگان با یکدیگر در ارتباط باشند. دومین مزیت استفاده از تلفن سانترال این است که افرادی که با تلفن سانترال تماس می گیرند، در صورت اشغال بودن تلفن پشت خط منتظر می مانند. سومین مزیت استفاده از تلفن سانترال در انتقال مشترکین به اپراتورهای مربوطه می باشد. چهارمین و آخرین قابلیت و مزیت تلفن سانترال دارا بودن منشی اتوماتیک می باشد که بسیاری از کارها را راحت تر می کند.

قیمت تلفن های سانترال و نحوه خرید این محصول

برای خرید تلفن سانترال می توانید به بخش تلفن های دسته دوم وبسایت مراجعه کنید و از رنگ های گوناگون و مدل های متنوع آن بهترین چیزی که مد نظرتان می باشد را انتخاب کنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید. همچنین برای خرید تلفن سانترال می توانید به فروشگاه های لوازم خانگی که معمولاً این مدل تلفن ها را نیز به فروش می رسانند مراجعه کرده و از این فروشگاه ها تلفن سانترال را خریداری کنید. قیمت این محصول نسبت به امکاناتی که برای شما فراهم می کند بسیار مناسب می باشد و خدماتی که برای شما فراهم می کند در بسیاری از مدل های این تلفن حتی بیشتر از قیمت واقعی آن نیز می باشد. قیمت مدل های گوناگون این محصول از 900 هزار تومان شروع شده و به قیمت های نجومی 5 میلیون هزار تومان به بالا می رسد که هر چه قیمت آن بیشتر می شود امکاناتی و کیفیتی که برای شما فراهم می کند نیز افزایش می یابد.

شرکت فنی مهندسی پایتخت پاناسونیک

مرکز فنی و مهندسی پایتخت پاناسونیک به عنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش سیستم های امینیتی و مخابراتی پاناسونیک در ایران می باشد این شرکت امید دارد تا بتواند خدماتی در خور این برند قدرتمند در دنیای ارتباطات به مشتریان خود ارائه دهد. پایتخت پاناسونیک با بهره مندی از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه بزرگی را در این حرفه و در بین شرکت ها و ادارات دولتی و خصوصی ایجاد نماید و باعث رضایتمندی مشتریان خود شود. فعالیت اصلی این مرکز، فروش، خرید، نصب و خدامت پس از فروش انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیت های مختلف، در موراد مختلف از خدمات و پروژه های بزرگ در بین رقبای تجاری خود در ایران سبقت گرفته و همیشه پیشرو باشد و به لطف خداوند بزرگ در این راه همواره موفق بوده و هستیم. داشتن اعتبار نزد مشتریان، سرمایه ای ارزنده است و از دست دادن آن مصداق عدم موفقیت می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با خدمات سانترال
اسکرول به بالا